teisipäev, november 13, 2012

Vastane mängis vahepeal teist mängu

Mängisime võistkondlikku malematši Tartu ja ühe välismaa linna vahel. Seal välisriigis räägiti vene keelt. Alustasin mängu oma vastasega. Kui mõned käigud olid tehtud, läksin korraks teise ruumi. Kui tagasi tulin, oli vastane meie mängu seisu kokku lükanud ja alustanud samal laual välkpartiid teise inimesega. Nõudsin kohtunikult, et meie mäng taastataks. Kaotasin mõlemad mängud. Nüüd said võistkonnakaaslased öelda, et nad arvasid kohe, et mind ei tasu võistkonda võtta. Mina leidsin, et ma oleks saanud nuppude kokku lükkamise eest vastasele kaotust nõuda. Läksin trepist alla, väljusin majast ja hakkasin roomama üle autotee. Üks poiss saatis mind. Ta põhjendas saatmist sellega, et ta näeb, et ma olen veel armetum inimene kui tema. Ütlesin, et mina ei ole armetu inimene. Ma küll praegu rooman, aga lõpuks viin ma asjad võidule. Hiljem vaatasin Tulva blogi. Ta oli seal avaldanud oma malepartii ja pannud selle alla ahvi pildi. Laikisin seda pilti. Mõtlesin vabandada, et laikimisvõimalusega kohtades tuleb kohe otsustada, kas laikida või mitte, tegelikult õige otsuse tegemiseks oleks vaja pikemat analüüsi. Ahvi pilt tähendas vist seda, et Tulva oli kedagi ahvinud. Võibolla mitte minu blogis avaldatud partiisid, vaid Vaadeldaja blogis oli avaldatud Olde mäng Alehhini kaitses ja Tulva oli selle eeskujul Alehhini kaitset mänginud. Või tahtis ta öelda, et mina olen Sveni eeskujul Sveni avanguid mängima hakanud.

*
Lamasin voodis. Vennad tulid minu tuppa. Mul oli käes paber, millele olin mõned inimesed joonistanud. Vennad ütlesid, et need inimesed on saunas. Üks vend hakkas pildile inimesi juurde joonsitama. Ütlesin, et ma ei lubanud sellele joonistada. Nüüd võib edasi joonistada, sest pilt on juba rikutud. Üks vend tahtis ühte lasteraamatut lugeda. Aitasin seda riiulist leida.

0 vastukaja: