neljapäev, juuli 04, 2013

Igapäevane harjutus

Kirjutasin Helinale kirja. Kiri oli ühe Euroopa Liidu teemalise ajaleheartikli kommentaar. Kirja lõppu lisasin kolm linki täiendavale lugemismaterjalile. Siis mõtlesin, et niiviisi on lugemismaterjali liiga palju, pealegi pole see teema Helina jaoks kõige huvitavam, seetõttu kustutasin lingid ära ja saatsin kirja teele. Pärast seda mõtlesin, et kuna see, mis ma teele saatsin, kattub blogisissekandega, ja võibolla loeb Helina minu blogi, siis oleks parem olnud, kui ma oleks lingid alles jätnud, et oleks blogisissekandest mingi erinevus. Jagomägi rääkis mulle, et ma pean kirjutama harjutamiseks iga päev ühe ajaleheartikli kommentaari. Selleks pean ma ostma erinevatel kordadel erinevaid ajalehti. Hakkasin koju minema. Mõtlesin, et ma olen kirjutanud iga päev veel erinevamatel teemadel kui erinevate artiklite kommenteerimine. Kodus vaatasin fotoaparaati. Ühel korral olin bussijaama putkade taga näinud, kui Kuusk Karmenit pildistas. Karmen oli küsinud, kas ma ka pildistan. Olin vastanud, et seda ma ei tee, sest kuskil ei ole pildistamiseks sobivat kohta. Olin peitnud fotoaparaadi riiete alla. Aga hiljem olin joonistanud vihikusse fotode järgi kaks naist. Või ühe naise olin joonistanud foto järgi ja teise kõrvale esimese joonistuse järgi. Kahele joonistusele olin joonistanud ümber ühise iluraami. Mõtlesin, et pildistan seda joonistust ja riputan foto blogisse üles.

0 vastukaja: