esmaspäev, juuli 22, 2013

Üritus ajaloo ja muusikaga

Avastasin, et minu raamatu iga lehe sees on vesimärgid. Esimese lehe vesimärkidel kirjutati, keda tänatakse. Seega oli minu raamatule lisatud teiste inimeste tekste, mille olemasolust mul siiamaani aimugi ei olnud.

*
Läksin Rauna poole, sest oli välja kuulutatud, et seal toimub üritus, millel räägitakse ajaloost. Rauna korteri vastaskorter oli mulle ka tuttav, aga sinna ma täna ei läinud. Rauna uksel tuli mulle vastu Böhmi moodi mees, kes ütles, et A. Musta õpetusega ei ole siin midagi teha. Läksin siiski sisse, sest tulin ainult kuulama. Nägin korteris teiste hulgas ka ühte tuttavat maletajat. Heitsin esikus kapi peale magama. Mult küsiti midagi. Ütlesin, et ma olen nii unine, et ei saa vastata. Raun heitis kapi kõrvale põrandale pikali. Läksin tuppa, et üritust kuulama hakata. Tundus, et istusin maletaja ette. Hilinemisega saabus imelaps, kes pidi olema üks esinejatest. Ürituse viimase asjana pandi mängima ingliskeelne muusikavideo. Üks laul oli olnud sõnadega "give it up", mille järgi oli tehtud uus laul sõnadega "let it up". Vana variant oli parempoolne, aga uus vasakpoolne. Videos näidati, kuidas nuga läbi kõhunaha välja tungib. Lauldi, et tuleb lõpetada "bloody wars", mille all mõeldi ristisõdu. See pidi esitama vasakpoolset seisukohta, et usk on halb. Laul oli vist ürituse jaoks valitud ainult pealkirja järgi, ilma seda eelnevalt läbi kuulamata. Või siis oli küll kuulatud, aga polnud sõnadest aru saadud. Feisbukis oleks kindlasti ka seda uut varianti laulust laigitud. Kui video sai läbi, siis lahkusin majast.

0 vastukaja: