esmaspäev, juuli 15, 2013

Välismaal sündinud vennad

Lugesin "Kalevipoega". Meil pidi selle põhjal muinasaja eksam tulema. Olin seda eksamit varem ka korduvalt teinud. Vahel sain parema ja vahel halvema hinde.

*
Olin kooli malenupud kaasa võtnud. Ariel vahetas need teise komplekti vastu. Teise komplektiga ma ei saanud mängida, sest Arieli antud nupud olid laua sisse torgatavad, aga mul ei olnud sellist lauda. Läksin Arielile teise klassiruumi järele. Viisin ta õppealajuhataja juurde, et õppealajuhataja ütleks, kas Ariel võib meie koolis käia.

*
Minu kõige noorem vend oli sündinud Soomes. Minu meelest ta ei olnud ainuke välismaal sündinud vend, aga teiste sünnipäevadel nende sünnikohta meelde ei tuletatud. Kõige noorem vend oli veel väike. Ta sõi. Ta pillas toidutüki maha. Isa võttis talt seepeale toidu ära. Isa ütles, et väike vend on "aadik", mille all ta mõtles aadlikku. Nii ütles ta sellepärast, et me elasime suures korteris.

0 vastukaja: