reede, jaanuar 24, 2014

Istungi juhataja

Parlamendi juhatajat ei olnud kohal, seetõttu hakkas istungit juhatama Kristel, kuigi ta oli veel noor. Ta küsis, kas järgmiste saadikute parandusettepanekud on vastu võetud, nimetades kolm nime, esimesena minu nime Runnel ja kolmandana sarnase kõlaga nime Tunnel. Näidati, kuidas M. Kolk ja teised naersid. Vastati, et parandusettepanekuid vastu võetud ei ole. Ütlesin, et täna juhatas parlamenti üks, kes on minu sünnipäeval käinud. Pille ütles ohhoo. Ta küsis, kas see roosa peaga. Vastasin, et pigem valge.

*
Vaatasin oma vana eesti keele vihikut. Kirjaliku töö hinde järele olin kirjutanud naljalauseid, lisades, et see ei ole veel vigadeparandus. Vigadeparandus tuli sellest allpool. Õpetaja oli kirjutanud naljalausete kohta vaadatud ja vigadeparanduse juurde hinded viis ja neli. Võibolla oli ta hindeid pannes siiski naljalauseid kui hinnet tõstvaid arvesse võtnud. Olin koolivihikutesse peaaegu iga asja juurde midagi ilukirjanduslikku kirjutanud või joonistanud. Oma loomingut nähes hakkas mul fantaasia alati uuesti tööle. Vaatasin oma maale. Mul oli meeles, nagu oleks minu maalid üksteisele liiga sarnased, aga praegu nägin küll erinevaid. Lisaks inimestele olin maalinud ka mägesid. Ühel maalil oli küll tänaval tihe inimgrupp nagu ühel teisel meeles oleval pildil. Kaugemal oli ähmane loojuv päike, mis loojus siin pool mäge. Klaus küsis, kas ma mõtlen seda loodusfotot. Vastasin, et ei, sellist fotot ei saa teha. Klaus vastas, et saab küll. Nõustusin, et saab, aga ma ei mõtle fotot.

0 vastukaja: