kolmapäev, november 18, 2015

Nõu loputamine

Läksin laagri käimlasse ja jätsin ukse praokile, et minemise põhjusest valesti aru ei saadaks. Selles puulaudadest ruumis hoiti hambapesu asju. Hambapesuvee nõusse oli sattunud tuvisõnnikut. Hakkasin nõud loputama. Algul loputasin külma veega, pärast mõtlesin tarvitada ka kuuma. Minu kõrval töötas koristaja. Ta ütles, et nii põhjalikult loputada ei ole vaja. Vastasin, et ma kardan, et tuvisõnnikust võib nakkust saada. Koristaja ütles, et tema ei karda midagi. Vastasin, et ma ka põhimõtteliselt ei karda, aga väike hirm on ikkagi. Koristaja lõpetas töötunni ja ütles, et tunni aja pärast tuleb tal järgmine töötund.

*
Minu arvutipostkasti hakkas tulema igal õhtul värviline plakat, millele oli kirjutatud: "Vabadus Birmale!" Plakati kujunduses oli kasutatud draakonit ja raamatu "Telefonilood" kaane elemente. Ma ei teadnud, mida ma pidin tegema, et Birmale vabadus saabuks. Võibolla osalema meeleavaldusel. Kui oleks nähtud, et meeleavaldajate arv suureneb, võibolla oleks siis vabadus antud. Kustutasin selle kirja ära ja vaatasin järgmist. Kokku oli õhtul tulnud kaks kirja.

0 vastukaja: