laupäev, november 14, 2015

Pidu rõduga ruumis

Räägiti, et järgmine klassikokkutulek tuleb piknikuna lageda taeva all. Üks selline oli juba toimunud - kahe vanainimese osavõtul, kellele kuulus sealne talu. Kui vihma oleks sadama hakanud, oleks piknik ebaõnnestunud. Olime sugulastega ühel peol. Keset ruumi põles tuleasemel tuli. Sinna kukkus hunnik viinamarju, mis olid tule kohale soojenema pandud. Mõtlesin, et nüüd võivad leegid suureks minna, sest viinamarjade sees on viina. Keset ruumi oli rõdu, kus olid väga iseloomulike välimustega inimesed. Üks mees oli seal kogu aeg kummargil ja näitas näpuga alla rahva peale. Jõudsin järeldusele, et need rõdul seisvad inimesed on joonisfilm. Aga filmi tagant astus ka reaalne lihaseline mees välja, mis pani allolijaid ehmatama. Mulle pakuti kojuviimiseks vanaisa raamatuid. Ma ei viitsinud hästi võtta ja viskasin raamatupaki maha. Aga siin oleks need varsti ära põlenud, seetõttu võtsin raamatud jälle kätte, et valida, mida koju viia. Üks pealkiri oli: "Male mahajäänutele - maletajatele, kelle mängutugevus jääb allapoolegi keskmist". See oli naljakas. Ütlesin, et ma pole kunagi varem näinud maleraamatut mahajäänutele. Selline pidi vist poodi seisma jääma, sest keegi ei tahtnud ennast mahajäänuks tunnistada. Aga selgus, et loetud pealkiri oli ainult ühe peatüki pealkiri, raamatus oli peatükke ka kõrgematele tasemetele. Mõtlesin, kas ma pole ise samuti mahajäänu, kui minu mängutugevus enam ei tõuse. Vanaisast oli järele jäänud ka pakk ajalehte "Arhiivikorraldaja". Seda oleks mul vaja läinud ainult siis, kui minust oleks kunagi saanud arhiivitöötaja, mis oli vähetõenäoline.

0 vastukaja: