neljapäev, jaanuar 21, 2016

Erineva raskusega õppeastmed

Oli matemaatikatund. Sander küsis mult, kuidas on meile antud ülesannet võimalik lahendada. Ülesandes oli antud joonis, kust oli raske välja lugeda, mis mida tähendab. Püüdsin leida seletust selle järgi, mis on traditsioonilised sümbolid. Ütlesin õpetajale, et ükskord ma kirjutasin väljamõeldud õpilaste nimekirja ja hakkasin neile puudumisi ja muud sellist märkima. Õpetajale võis tunduda, et ma vihjan kunagisele minu ja tema vahelisele tülile.

*
Olime jõudnud magistriõppesse. Nüüd ei käinud loengutes need, kes varem olid alati kohal olnud, aga käisid need, kes olid varem alati puudunud. Üks, kes oli alles nüüd kohal käima hakanud, oli Pearu. Küsisin, kas talle olid bakalaureuseõppe loengud liiga kerged. Pearu vastas, et olidki. Minul oli bakalaureuseõppes olnud hinne alati nelja ja viie vahel, aga ma olin alati viie välja võidelnud. Praegu ei olnud magistritöö lõpetamisega kiiret, sest ma võisin kunagi hiljem tasulise eksternina ka lõpetada.

0 vastukaja: