laupäev, jaanuar 09, 2016

Sisseastumine ja lõpetamine

Kirjutasin ülikooli sisseastumiskirjandit. Eksamit viis läbi üks tuttav mees. Ütlesin, et kirjutamiseks on aega vist veel poolteist tundi. Mees vastas, et ainult pool tundi. Selle ajaga ei saanud ma nelja lehekülge täis, vaid ainult kolm. Kirjand oli muidu hea, aga kolme lehekülge ei peetud võibolla piisavaks pikkuseks. Mees kirjutas minu töö peale punase pastakaga asju, mis pidid töö väärtust teiste komisjoniliikmete silmis tõstma. Ühe asjana kirjutas ta, et ma kardan males rünnata, aga kui ma nihutaks neljast kõrvuti seisvast etturist kahte edasi, siis ma saaks väga hea seisu. Teiseks kirjutas ta, milliste mõtetega minu kirjandis väljendatud mõtted sarnanevad. Ma olin jätnud töö koodi kirja panemata ja mees kirjutas, et see on tema käes. Kirjandi eest sain 65 punkti 100 võimalikust. Seda oli vähem kui eelmise kirjandi eest 16 punkti 20 võimalikust. 65 punktiga oleks muidu võinud veel ülikooli saada, kui mul poleks läinud eelmine eksam veel halvemini.

*
Kui mul oleks olnud magistritööl tähtaeg, siis oleksin seda kirjutanud, aga kuna tähtaega polnud, siis ma polnud kirjutamisega tegelenud. Juhendaja küsis, millised õppekava punktid mul veel täitmata on, kas "Vari ja viirastus". Vastasin, et ma olen saanud allkirja, et mul on kõik peale viimase asja tehtud, aga ma üldse ei tea, mille kohta "Vari ja viirastus" käis, kas Nõukogude aja. Juhendaja vastas jah.

0 vastukaja: