teisipäev, jaanuar 19, 2016

Turniir Saaremaal

Sain Karmenilt elektronkirja, kus ta kirjutas, et Saaremaal tuleb maleturniir, kus on lubatud osaleda ka ühel 16-aastasel. Vastasin kirjale, et mulle võib ka sellest turniirist teatada. Kui uuesti postkasti vaatasin, oli Karmenilt tulnud veel kolm kirja, teised polnud vastanud. Karmen ei vastanud otseselt mulle, aga kaudselt küll. Tema uutest kirjadest selgus, et 16-aastane pole kõige noorem, kellel lubatakse osaleda, nagu ma algul olin aru saanud, vaid kõige vanem. Ja muidu oli see veel nooremate turniir, aga ühele 16-aastasele tehti erand, sest ta oli ainult üks aasta trennis käinud. Vaatasin algset kirja uuesti. Nüüd nägin, et seal oli öeldud, et tegemist on noorteturniiriga. Ma polnud seda sõna esimesel lugemisel märganud või olin ennast ka nooreks pidanud. Tegelikult olin juba keskealine. Aga mujal kui males peeti mind veel vahel nooreks. Karmen oli kirja mulle saatnud eesmärgil, et ma nimetatud kuupäevadel Saaremaale reisile ei läheks, sest sel ajal on seal suur müra.

0 vastukaja: