reede, juuni 24, 2016

Inimene ja blogija

Olin üksi kodus. Kuulsin, et Oudekki ja teised tulid koju. Läksin Pille toast nende juurde suurde tuppa. Lampi ei saanud põlema panna, sest elekter oli ära. Kuulsin, et Pille toas raadio mängib. Ütlesin, et õige jah, ma jätsin selle mängima, et sinna tuppa tagasi minna.

*
A. Laiapea kirjutas mulle kirja. Ta kirjutas, et ainus hea blogi, mida ta on näinud, on Oudekki oma. Sellest, kuidas Laiapea inimesi hindab, ei sõltuvat, kuidas ta nende blogi hindab. Kiri ei olnud tulnud minu postkasti, vaid oli avaldatud ajakirjas, seega saatja ei pidanud tingimata vajalikuks, et just mina seda loeksin. Mulle oli ka kunagi Oudekki blogi tundunud teistest blogidest huvitavam. Nüüd ma enam seda ei lugenud ja ma ei teadnudki, et selle tegevus jätkub.

0 vastukaja: