kolmapäev, juuni 01, 2016

Maleraamatud ja turniiri osavõtumaks

Küsisin, kus Karpovi pildiga raamat on. Ema vastas, et Karpovi pilti raamatutel ei ole. Minu arvates mõnel teisel raamatul võis olla. Raido oli küsinud mult maleraamatuid. Saatsin talle ühe kõigist, mida mul oli kaks. Mõtlesin, et võibolla peaks lisama, et ta ei tohi neid müia. Läksin maleturniirile. Selleks kõndisin trepist ühe maja ülemisele korrusele. Ma ei tahtnud kohe riideid nagisse riputada ega stendilt fotosid vaadata, sest üks inimene tuli minu kannul. Seetõttu kõndisin akna suunas. Varsti läksin turniirisaali. Seal küsis Rei mult, kas ma maksan osavõtumaksu 25 või 5 eurot. Vastasin, et viis. 25 eurot oli osavõtumaks neile, kes tahtsid mängida suuremate auhindade peale. Kuulsust oleks toonud ainult suurema osavõtumaksuga turniiril osalemine. Aga kui ma oleks seal kõik mängud kaotanud, poleks ikkagi kuulsust tulnud. Suurema osavõtumaksu oli esialgu tasunud ainult kaks mängijat. Selleks, et see turniir saaks toimuda, oli vaja leida ka kolmas. Väiksema osavõtuga mängida tahtjaid oli saalitäis. Olin väga unine. Istusin ühe tooli peale mängulaua taga, et enne turniiri algust magada. Aga alustati juba avakõnet, seetõttu tõusin püsti. Mulle tuli meelde, et olin jätnud riidehoidu jopitaskusse vist 500-eurose. Ühel korral oli mult vist juba raha ära varastatud. Et see ei korduks, otsustasin minna riidehoidu ja panna 500-eurone särgitaskusse. Raha oli veel alles. Aga seda vaadates hakkas tunduma, et see ei olegi 500-eurone, vaid 500-eurose pildiga paber. Vaatasin vastu valgust, et turvaelemente tal ei ole.

0 vastukaja: