kolmapäev, juuni 15, 2016

Sotsioloogia loeng

Ma olin õppinud ülikoolis üks aasta ajalugu ja nüüd astusin sotsioloogiasse. Lisaks minule astusid sinna ka Raido ja üks teine tuttav. Minu sisseastumistulemus oli kolmest tuttavast paremuselt kolmas. Võidi arvata, et ma astusin sellepärast sotsioloogiasse, et ma lugesin sel teemal ühte raamatut. Tegelikult meeldis mulle ajalugu rohkem. Mõtlesin, et varsti lähen jälle ajalukku üle. Sotsioloogia loengut konspekteeriti tabelina. Esimene loeng pidi olema seminar, aga seal keegi peale õppejõu sõna ei saanud. Kuulajate hulgas oli ka Rosenberg. Ta seletas pärast loengu lõppu, et kuulajatele ei antud seekord sõna sellepärast, et see oli õppeaasta esimene loeng ja jagati õppevahendeid.

*
Jõudsin jalgrattaga oma trepikoja ette. Panin ratta ukse kõrvale ja tahtsin hakata trepist üles minema. Siis tuli meelde, et vahel rattaid varastatakse. Seetõttu tõstsin ta trepikotta sisse. Üks venelane tuli uksest ja ütles möödudes mulle: "Durak!" Tegin küsiva häälitsuse, sest ma ei saanud aru, miks ta seda ütles. Pidi algama pidu. Teised olid kogunenud selle jaoks välja, aga ma oleks eelistanud pidada pidu siseruumides, sest ilm oli tuuline. Minu klassi tüdrukud tegid kõike alati karjana, seetõttu tundsid nad üksteist paremini kui poisid. Ainult Helen ja võibolla veel paar tüdrukut ei olnud karja liikmed.

0 vastukaja: