esmaspäev, juuli 03, 2017

Hoiusekindlustus

Kõndisin järve suunas. Sinna sõitis ka politseiauto. Võibolla selleks, et takistada mul külma ilmaga üle järve ujuda. Varem olin ujunud, aga täna ma eriti ei tahtnudki, sest mu ujumisoskus ei olnud kõige parem. Läksin selle asemel järve kõrvalt. Läksin panka. Enne mind teenindatav tegi enda hoiusele nii riikliku kindlustuse kui ka erakindlustuse. Mõtlesin, et teen tema eeskujul sama. Alustasin riiklikust kindlustusest, mis oli väiksem. Üks mees astus korraks teenindaja juurde ja tundus minu kohta ütlevat: "See on hull." Kohe ei saanud järgmist kindlustust tegema hakata, sest üks klient tuli vahele. Aga kui see oli läinud, siis mulle ikkagi kindlustust ei tehtud, vaid öeldi, et minuga oli lõpetatud. Ma ei teadnud, kas erakindlustus jäi tegemata teenindaja hajameelsuse tõttu või selle hulluksnimetamise pärast ja kuna pangatöötajal on haigustest vale ettekujutus.

0 vastukaja: