kolmapäev, juuli 19, 2017

Uksed

Jõudsin oma korrusele. Tegin korteriukse lahti. Siis tuli meelde, et see on naabrite korter. Meie uks oli selle koha peal Kaunase puiesteel, mitte praegu. Panin ukse uuesti kinni. Valges ma tundsin oma praeguse ukse ära, aga praegu oli pime.

*
Olin kirjutanud unenäod kaustikusse ja nüüd lugesin seda kaustikut. Mõtlesin, et loetust meelde jääva peaks uuesti üles kirjutama. Juttu oli ühe välisriigi valitseja uksest. Mulle selgitati, et see uks asub välismaal. Aga minu meelest see nii ei olnud, sest jutt oli minu kirjutatud ja mina kujutlesin, et kõik elavad ühes ja samas majas.

*
Tahtsin endale võrgust ühte asja tõmmata. Aga see programm asus Venemaal, Venemaa asjad võisid olla ohtlikud. Sander soovitas, et ma tõmbaks teist moodi. Kui olin seda teinud ja programmi käivitasin, siis tundus, et võibolla olin siiski tõmmanud viiruse, sest algas suur müra. Aga kui käivitasin teise programmi, siis müra lõppes.

0 vastukaja: