pühapäev, juuli 02, 2017

Nime edastamine

Olime Soomes. Mult küsiti, kas mul 3-sendiseid on. Need olevat vajalikud Soome wc-uste avamiseks. Vaidlesin vastu, et ma sain uksed ilma nendeta ka lahti, kui pikemalt sikutasin. Kas siis Soomes need, kellel saab raha otsa, lähevad lõhki? Näitasin, et saan kõik selle maja wc-d ilma münti pilusse laskmata lahti. Mündid olid vajalikud hoopis wc-des olevate kappide uste avamiseks. Läksin oma hotellituppa tagasi. Olin sinna jätnud lukustamata koti, aga tundus, et midagi pole ära võetud.

*
Üks tüdruk tuli külla. Ta ütles, et talle meeldib üks minu joonistatud pilt rohkem kui teised. Hakkasin seda otsima.

*
Tänases lehes kirjutati meie perest. Nimetati nimepidi erinevaid pere liikmeid. Vaatasin, et minu nime polegi. Mõni kirjutaja oli varem lugenud mind tähtsamate pere liikmete hulka, aga see kirjutaja pidas teisi pereliikmeid tähtsamateks. Siis nägin, et minu nimi siiski esines. Ainult et kui osade eesnimed olid läbiva suurtähega, siis minu oma mitte. Aga seda polnud tehtud vist siiski väiksema tähtsuse pärast, vaid kujunduslikel kaalutlustel, et erinevat tüüpi tähed vahelduksid. Mõtlesin, et ma tegin ikka hästi, et listi asutasin, nüüd on minu nimi pidevalt ajalehes ka siis, kui ma ise ajalehtedele kirju ei saada. Hanna ütles, et ta sai täna H-tähe hääldamise selgeks. Mõtlesin, et võiks küsida, kuidas ta seda tegi, kuni ta veel mäletab. Aga üks vennapoeg oli juba rääkinud, kuidas ta R-i hääldamise selgeks sai. Hanna ütles enda kohta kolmandas isikus, et Hanna teeb tähtsaid asju.

0 vastukaja: