reede, juuli 21, 2017

Põhjendamatud parandused

Käisin 12. klassis. Sain tagasi oma inglise keele tasemetöö. Selle eest oli pandud minimaalselt positiivseid hindeid, umbes +1. Need olid paremad kui negatiivsed, aga siiski halvad. Ütlesin õpetajale, et ma ennustan, et kukun eksamil ka läbi ja mul jääb keskkool lõpetamata. Mulle tundus, et leian töölt parandusi kohtadest, kus tegelikult polegi viga tehtud. Õpetaja oli nõus ja leidis selliseid veel juurde. Ta rääkis, et parandanud oli teine õpetaja, kes on kehv, teda hoitakse meie koolis. Teine õpetaja polevat minu käekirjast aru saanud. Leidsin, et nii saab alati teeselda, et ei saa käekirjast aru. Teine õpetaja oli kirjutanud, et mulle tuleb halb hinne panna, sest mulle on kirjutatud negatiivne iseloomustus, ma olevat käinud ühes kohas ilma riieteta.

0 vastukaja: