reede, november 27, 2020

Doktoritöö järeldused

Valmistusin esitama magistritööd uuesti doktoritööna. Varasema kaitsmisega võrreldes olin teinud servale juurdekirjutusi, et oleks rohkem järeldusi, ja need hiljem arvutisse kandnud. Nüüd tegin veel juurdekirjutusi ja et need juba sisestatutega segi ei läheks, kirjutasin uute märkuste juurde "UUS". Kirjutasin, et Itaalias ja Saksamaal on tehtud fašismil ja natsismil paremini vahet, aga Eestis peetakse neid üheks ja samaks. Kodus oli tehtud ettevalmistusi kaitsmispeoks, aga ülikooli minnes võis selguda, et töö esitamise tähtaeg on möödas. Või võidi anda nii palju lisaülesandeid, et need ei saa tähtajaks valmis. Nüüd olin hakanud kirjutama täiendusi ilma sõna "UUS" lisamata, nii võis vajalikke märkusi hiljem raske eristada olla. Tõnu ütles, et ta tahab mu tööd vaadata. Andsin selle tema kätte. Aga varsti küsisin, et kui kaua ta seda vaadata tahab, mul läheb seda endal ka vaja, ma võin anda talle mõne teise märkusteta väljatrüki. Oli kirjutatud, et sõjas oleks saadud üks kala kiiremini tappa. Vaatasin, kus tal paikneb ribide vahel see siseorgan, mille kahjustamisel oleks surm saabunud kiiremini. Teises maailmasõjas oli puudus sõjalaevadest, seetõttu olid pandud sõjakraami transportima ka vaalad. Eestlaste jaoks oli vaal olnud ainult sõna, sest Eesti vetes neid ei elanud.

0 vastukaja: