pühapäev, november 29, 2020

Mängulauad müügil

Olime ühes söögiasutuses peol. Istusin lauas Bristoli kõrval. Öeldi, et pärast peab töötajale ütlema, mida keegi söönud on, et teaks, kui palju maksta. Mul ei püsinud see meeles ja ma ei teadnud toitude nimesid. Mõtlesin, et mul tuleb vist väga suur arve. Aga kui keegi teine on peo kinni maksnud, siis olen söönud sama palju. Võis siiski olla, et mul pole piisavalt raha kaasas. Bristol luges ühte luuletust, mis olevat väidetavalt minu kirjutatud. Ütlesin, et mina sellist luuletust kirjutanud ei ole.

*
Tahtsin osta endale uut malelauda. Kui olin teinud malelaudade fotoseeriat, siis olin avastanud, et ma kogun malelaudasid. Arvasin, et kauba peab endale tellima, aga kui ühte poodi läksin, siis nägin, et seal on müügil samasugused malelauad, millel on suurte ruutude sees augud. Küsisin müüjalt, kas need on need head malelauad, mida ma osta soovin. Ta arvas, et tema kaup nii hea ei ole. Ütlesin, et siis ma ei osta. Mõtlesin ümber, et kui neil on lisaks malenuppudele kaasas ka kabenupud, siis ostan, sest seni olen vennapoegadega ainult väikeste nuppudega kabet mänginud. Üks suurte kabenuppude komplekt on kodus olnud, aga see on laiali lagunenud. Üks vennapoeg oli kabelt malele üle läinud, aga kui oleks saanud suured nupud, siis ta oleks vast jälle kabet mänginud.

0 vastukaja: