neljapäev, november 05, 2020

Romaaniperiood

Mõtlesin, et kunagi lugesin ma palju romaane ja sain igast romaanist elamuse, aga siis tuli aeg, kus hakkasin pidama vajalikuks romaanide asemel ajalooraamatute lugemist, kust ma sellist elamust ei saanud. Romaanidest oli mulle meeldinud eriti üks Paides alustatu, sest olin sisse elanud, aga hiljem mujal jätkates ma enam sellist sisseelamist ei saavutanud. Või võibolla ma ei jätkanudki mujal sama romaaniga, vaid võtsin uusi. Seal Paides alustatud romaanis oli toodud tsitaat: "Rändaja, ons kauaks veel öö?"

*
Oli vaadatud multifilmi mustast koerast ja seejärel teist valgest koerast. Aga need multifilmid ei arenenud sirgjoont mööda. Hiljem ei võetud neid kahte multifilmi eraldi, vaid liideti kokku nende kahe multifilmi nihe ja saadi lühem sirgjoon.

0 vastukaja: