laupäev, november 07, 2020

Mängutugevus

Käis pikk maleturniir. Klausil ei olnud vastast. Minu vastane ei tulnud ka kohale. Seetõttu tegime muudatuse, et mängime omavahel hoopis Klaus ja mina. Kuna vooru algusest oli möödas 20 minutit, pandi mulle 20 minutit vähem aega. Taotlesin kohtunikult, et mõtlemisajad oleks võrdsed, aga kohtunik ei võtnud kuulda. Lootsin ka ebavõrdsete mõtlemisaegade korral võita, sest mul oli rohkem kogemusi.

*
Oli lõppenud maleturniir. Vaatasin seina pealt tabelit. Minust kõrgemale oli märgitud kolmas järk, kes oli saanud vähem punkte. Tema ettepoole panemist põhjendati sellega, et algajad pole veel midagi saavutanud. Rei ütles tabeli vaatajate kohta, et me oleme kolmandad-neljandad järgud. Ma polnud sellega nõus, varem oli nimetatud mind esimeseks järguks. Nüüd leidsin enda nime tabelis kõrgemalt, olin saanud viienda koha. Mõtlesin, et saan stabiilselt kõrgeid kohti.

0 vastukaja: