neljapäev, august 05, 2021

Kehv video

Kui lõin juutuubi otsingusse kohanime 'Elva' ilma eelmise korra lisasõnata 'dokumentaalfilm', siis nüüd erinevalt eelmisest korrast ma Elva kohta videosid ka leidsin. Vaatasin esimest otsinguvastet aadressilt https://www.youtube.com/watch?v=zTGw8BP_suY , aga see oli kehvem kui hiljuti vaadatud metsafilm. Metsafilmi kohta kirjutasin, et sain igast sõnast aru, sest räägiti eesti keeles. Nüüd räägiti ka eesti keeles, aga igast sõnast aru ei saanud, sest kõneleja hääldus oli halvem. Ühes raadiosaates õpetati, et selleks, et hääldusest aru oleks saada, tuleb rääkida aeglaselt, videos räägiti kiiresti. Minu aeglasemast hääldusest küll ka alati aru ei saada. See film on eelmisest uuem, tänapäeva inimeste hääldust võib rikkuda ka erinevates välisriikides rändamine. Kehv oli ka kaameratöö, kaamera hüppas liiga kiiresti sihitult ringi. Filmis kõneleja korrutas, kui mõnus kõik on, aga minu jaoks on see teine video, mille ma iiveldustunde tekkimise tõttu pooleli jätan. Kui olen ise Elvas käinud, on mulle seal rohkem meeldinud, kuigi praegu koroonaohu tõttu ei taha väga kuskile sõita.

0 vastukaja: