kolmapäev, august 11, 2021

Noodiharjutused

Tahtsin bussiga koju sõita. Aga istusin kogemata sellise bussi peale, mis läks ringiga. Mõtlesin, et sõidan terve ringi ära, muidu olen bussist väljudes kodust veel kaugemal kui sõidu alguses. Aga buss siiski ei läinud seda ringi sõitma, vaid keeras ümber.

*
Oli inglise keele tund. Kõik pidid püsti tõusma ja noodiharjutust laulma. Algul arvasin, et kõik peavad laulma ka järgmist sarnast harjutust, aga siis vaatasin, et ainult üks tüdruk laulab. Istusin maha tagasi. Ütlesin, et kui häält treenida, siis see läheb teistsuguseks. Õpetaja ütles, et hääle peabki teistsuguseks treenima. Mina läksin Kristeri ja Eriku juurde ja rääkisin, et minu ema ei taha, et hääl teistsuguseks läheks, kui ma tulen peolt tagasi teistsuguse häälega, peab ema seda valeks hääleks. Ma ei istunud Kristeri ja Eriku juures, aga käisin nendega rääkimas.

0 vastukaja: