teisipäev, august 31, 2021

Mõtted pilves ilmaga

Tegin üleeile listile reklaami. Üleeile ei liitunud listiga ühtegi uut inimest ja keegi ka ei lahkunud, kuigi reklaamisin ka lahkumisvõimalust. Eile samuti keegi ei lahkunud ja üks liitus. Kui paljud listi liikmed tegelikult kirjad läbi loevad, seda ei tea. Teiste listide kohta on mul andmeid, et kõik kõiki kirju ei loe. Aga on ka andmeid, et kirju saadetakse edasi neilegi, kes listi liikmed ei ole. Mulle meeldib kirjutada kirju ja blogisissekandeid. Tänane unenägu jääb üles kirjutamata, sest see ei olnud ilus. Eile õhtul loetud raamatus oli juttu nii unenägudest, malest kui ka ajaloost, kuigi pealkirja järgi ootasin neist ainult viimast punkti. Ma ei olnud üheski neist kolmest punktist autoriga täielikult nõus. Aga küllap tuleb selle raamatu kohta blogisissekanne, kui ma ta läbi saan. Raamat on küll nii paks, et kõik blogisissekandesse ära ei mahugi. Hiljuti lahkunud listikaaslase blogist ma lugesin, et tema arvates ma ei kirjutagi pikalt. Ta võrdles teiste "Sirbi" kaastöödega, mis on veel pikemad. Teistes lehtedes kirjutatakse "Sirbist" lühemalt. Mõnda on väsitanud isegi minu lühikesed luuletused. Vähemalt kui ma neid sageli avaldan. Olen tähele pannud, et ühe paksu raamatu trükist tulek ja ühe lause feisbukki kirjutamine võivad võtta täpselt võrdselt energiat. Blogis kirjutamine võtab tavaliselt vähem. Raamat ja blogi võivad energiat anda ja feisbuk võtta. Feisbukis häirib, et ei tea, kas ja mis kell hinne pannakse. Raamatu kohta ei tea samuti, kas ja kus arvustus ilmub, aga neid ei olegi nii sekundipealt oodata, võib suuremate vaheaegadega kontrollida. Aeg olevat raha, males on aeg mõtted.

0 vastukaja: