reede, august 20, 2021

Postitus malekeskkonnas

Olin ühe maleturniiri võitnud ja pärast seda teinud malekeskkonda postituse, et suurmeister võitis. Hiljem teise inimese tehtud postitus sai rohkem klikke ja tegelikult oli minu mängitud turniir vähe oluline. Minu postituse juures ei näidatud lisaandmeid kohe, vaid kõigile tuli klikkida. Hiljem üks lisaandmetest muutus kohenäidatavaks. Olin nimetanud ennast suurmeistriks võibolla vastukaaluks sellele, et Jürgen I. nimetas ennast tippmaletajaks Tartust. Ariel küsis, kust partiid näha saab. Vastasin, et selleks tuleb minu blogisse edasi klikkida. Seni Ariel ei teadnud, et mul blogi on, aga nüüd sai teada. Ariel ütles, et ta tahab minu raamatut lugeda, ta tahab raamatuid lugeda. Asusime koos minu kodu poole teele, kus lubasin raamatu kinkida. Varem olin Arieliga halvemini läbi saanud. Tänaval kõndisid meie ees bussipeatuses lärmavad purjus mehed. Nemad käitusid halvemini kui Ariel. Tahtsin neist meestest ringiga mööda minna, sest nad tundusid ohtlikud. Mulle tuli meelde, et mul vist ei olegi enam seda raamatut, mille ma kinkida lubasin. Kodus ütlesin emale esikus, et ma kutsusin Arieli kaasa. Seda ütlesin selleks, et ema Arieli nähes ei ehmataks. Parandasin, et Ariel tuli ise kaasa. Sõime köögis. Ariel ei olnud siiski nii sõbralikuks muutunud kui alguses tundus, sest minu pakutud asjast ta keeldus.

*
Olin ükskord koduse töö ära teinud, aga pärast seda Kristeri töö järgi ülesodimisega muutnud. Võibolla olin tegelikult mina lahendanud ülesanded õigesti ja Krister valesti. Viimasel pildil tõmmati peategelane ootamatult taevasse.

0 vastukaja: