laupäev, august 28, 2021

Kahtlane ennustus

Olin maleklubis. Peebo ei viinud siin enam viimasel ajal turniire läbi, vaid mängiti üks ühe vastu. Mõtlesin, et võin siis ise kodust "Maleaabitsa" kaasa võtta ja selles olevate tabelite abil turniire korraldada. Ma olin seda varem ülikooli maleklubis juba teinud. Aga naised ütlesid, et nende pikk turniir muudeti koroonaohu tõttu kõigepealt välkturniiriks ja nüüd katkestatakse see üldse.

*
Arvasin, et homme on laagri viimane päev. Tüdrukud parandasid, et üle poole laagrist on veel ees. Selgitasin, et ma näen pidevalt unes, et on laagri viimane päev, seetõttu mulle tundub, et on ka päriselt. Vaatasin, et pean minema pükse vahetama vannituppa, et mitte teha seda tüdrukute nähes. Lauri K. ütles, et uudistes oli öeldud, et augusti lõpus tuleb 600 kraadi sooja. Vastasin, et kui see nii oleks, siis kogu atmosfäär süttiks. Tüdrukud ütlesid, et Marokos ongi juba pidev tuli. Arvatavasti oli Lauri lugenud seda ennustust kollastest uudistest.

0 vastukaja: