esmaspäev, august 23, 2021

Füüsika kontrolltöö

Õpetaja Möls andis mulle tagasi füüsika kontrolltöö. Ta ütles, et ühes ülesandes olin ma algul kirja pannud õige vastuse, aga siis selle maha tõmmanud ja lolluse asemele kirjutanud, seda osa pean ma uuesti vastama. Olin küll võimeline kõik asjad selgeks õppima, aga mitte kõiki aineid samaaegselt. Õpetaja oli hinnanud töö osi eraldi, seal oli väga erinevaid hindeid. Algul tundus, et kokku tuleb viis, siis tundus, et siiski midagi muud, ei saanud aru, mis. Lisaks Krister sodis minu hindeid. Ütlesin talle, et ta ei kirjutaks punasega. Kristeril oli hinneteleht, kuhu ta kirjutas teiste hindeid. Vaatasin, et ta peab mind siiski paremate sõprade hulka kuuluvaks, sest hinnetelehele märkis ta väiksema osa klassikaaslaste hindeid, aga minu nimi oli olemas. Ainult et ta kirjutas sinna mulle halvemaid hindeid kui õpetaja oli pannud. Läksin õpetaja käest küsima, mis hinde ta mulle pani. Rääkisin, et ma õppisin asjad kontrolltöö jaoks uuesti selgeks, aga ega mul need kogu aeg meeles ei ole. Ütlesin, et füüsika käsiraamatu järgi on kergem õppida kui klassiõpikute. Õpetaja vastas, et kui käsiraamat ilmus, siis läks tal ka õppimine kergemaks. Rääkisin, et mul oli töös planeetide näide vale, sest planeedid on siiski ümmargused. Parandasin, või et Jupiteril on rõngas. Parandasin uuesti, et Saturnil on rõngas. Ütlesin, et sellistest asjadest on juttu ka Richard Rohu lasteraamatutes. Külli hüüdis oma koha pealt vahele, et Richard Roht on kirjutanud ainult ühe lasteraamatu. Vastasin, et ma kontrollin selle väite üle. Isegi kui ta peaks olema kirjutanud ainult ühe lasteraamatu, on selles raamatus mitu juttu.

0 vastukaja: