esmaspäev, august 09, 2021

Malemeenutused

Kahest viimasest maleturniirist olin ma ühel olnud kõige vanem ja teisel kõige noorem osavõtja. Kuna ma olin keskealine, olid mõlemad variandid võimalikud. Ma ei mäletanud oma viimase turniiri kohta, kas ma olin saanud suurel turniiril teise koha või jäin teisest kohast ilma viimase vooru kaotuse tõttu. Mõtlesin, et viimasel klubiturniiril mängisin vist mängijaga, kelle kohta olin enne telefonikõne põhjal kirjutanud, et ta on surnud. Ma ei hakanud sellepärast kirjutist ära kustutama. Ma kindlalt ei mäletanud, kas ma nägin seda mängijat, aga vähemalt tema avanguvarianti oli mulle mängitud. Olin praegu suures mängusaalis. Peebo hüüdis kohtunikulaua tagant, et osad inimesed peavadki seda taotlema, et tulemus oleks ideaalne. Vaatasin koos mõnede maletajatega oma partii avangu osa. Olin andnud käiguga Ob5 tuld, seejärel pannud ka lipu d6. Oda pööras pead. Peebo tuli seda seisu vaatama ja ütles, et me oleme vist teinud suure avastuse. Siis märkas ta, et mul on endal väli g2 nõrk, seetõttu ta edasi ei vaadanud. Mina ütlesin, et mu oda võib pead pöörata, aga ega ta sellepärast veel kuningale tuld ei anna.

0 vastukaja: