kolmapäev, august 25, 2021

Sündmused turniiril

Mängisin pikal maleturniiril. Vaatasin, et mul on kuningatiival palju nuppe, saaksin võibolla läbi viia kuningarünnaku. Ainult et vastasel on sellel tiival ka palju nuppe. Kui ma läheksin kuningarünnakule h ja g etturiga, võiks pärast enda kuninga eest liiga hõre olla. Mäng läks katkestamisele. Vaatasin seina pealt tabelist, et järgmises eelviimases voorus saan plussi, sest see vastane tagasi ei tule. Läksin mängusaali tagasi, kus uus voor oli alanud. Üks täiskasvanu näitas ühele lapsele, kuidas minu pooleli jäänud seisus minu vastu edasi mängida. Olin pidanud enda seisu paremaks, aga see täiskasvanu näitas, et laps saaks hakata etturiga lipu poole minema. Ütlesin, et ei tohi õpetada, see mäng ei ole lõppenud. Mõtlesin, et tegelikult võidakse katkestusseise analüüsida ka kuskil mujal kui mängusaalis. Last õpetanud inimene pöördus nüüd naaberlaua käimasoleva mängu juurde ja hakkas selle mängijat õpetama. Mängija vaatas imestunult, et kellelgi võib nii rumal käitumine olla. Mängijate hulgas oli läbi viidud rahulolu uuring ja keegi polnud vastanud, et ta on sada protsenti rahul.

0 vastukaja: