esmaspäev, august 30, 2021

Natuke kirjutamist

Mõtlesin kirjutada Pillele feisbukis ühest halvast asjast. Siis mõtlesin, et ma parem ei kirjuta. Istusin isa toas kirjutuslaua taga ja proovisin pastakaga paberiribale kirjutada. Pastakas hästi ei kirjutanud. Vaatasin, et paberil on muud paberitükid all, see teeb kirjutamispinna liiga pehmeks. Võtsin need alt ära, pärast seda läks kirjutamine paremini. Osa juttu läks paberist mööda lauapinnale. Klaus istus minu kõrval, mulle oleks meeldinud rohkem üksi kirjutada. Oli oodata, et nüüdsest istub Klaus minuga sama laua taga alati.

*
Minu toas oli üks tüdruk. Hakkasime minema suurde tuppa teiste juurde pidulauda. Enne kohendas tüdruk minu voodi peal tekki. Olin sellest voodist natukese aja eest tõusnud ja tekk oli sassi jäänud. See ei läinud korda veel ka selle väikse kohendamisega. Kohendasin ise edasi. Seega ma olin seda tüdrukut jäljendama hakanud.

0 vastukaja: