laupäev, august 14, 2021

Peo korraldus

Üks malepoiss ütles sellise lause, mis mulle ei meeldinud. Surusin talle selle eest korraks ühe küüne kätte. Poiss ütles, et mul on küünealused mustad. Vastasin, et see on selleks, et saaks paremini küünistada. Rääkisin, et ma mängin iga nädal ühe pika malepartii ja riputan selle blogisse üles. Saabus poisi isa. Poiss ütles talle, et ma riputan pikki partiisid blogisse üles, ta tahab neid näha. Olin arvanud, et poiss loeb juba varem minu blogi, sest tema isa vähemalt luges. Poisi isa vastas poisile, et partiide vaatamine on mõttetu. Poiss oli oma isast males tugevam ja sai partiide väärtusest paremini aru. Kuigi ma arvutile suurema osa mänge kaotasin, mõtlesin hankida veel tugevama maleprogrammi. Kui kaotuse vältimine oleks muutunud võimatuks, oleksin seadnud eesmärgiks lõppmängu välja jõuda. Võõrast avanguvariantidega juhtus vahel, et ma ei saanud avangustki välja. Selle vältimiseks pidin sellistes seisudes pikemalt mõtlema hakkama.

*
Läksin peole. Riidehoiust söögisaali astudes märkasin, et mul on riidehoius näpu otsa jäänud kellegi püksid. Läksin neid tagasi viima. Välisukse pool vilksatas keegi, kelle püksid need võibolla olid. Võibolla ta ei olnud nõus edasi tulema, kui püksid on kadunud. Läksin uuesti söögisaali. Pidu toimus isa auks, aga ta saabus kohale alles peo teiseks osaks. Peo hilisemas osas oli kavas ette nähtud töötubadeks jagunemine. Ema ütles, et mind on pandud vaktsineerimisvastaste töötuppa, aga ma vahetan selle vist vaktsineerimise pooldajate töötoa vastu. Vastasin, et inimestel on lihtsustatud ettekujutus, et kui ma hääletasin Euroopa Liitu astumise vastu, siis ma olen kindlasti ka EKRE pooldaja ning vaktsineerimisvastane. Kuigi täna ma tõesti vaktsineerida ei tahtnud, sest kui ma oleksin teinud esimese vaktsiinisüsti peol, siis oleks tekkinud küsimus, kust ma saan teise süsti. Minu koht laua taga oli hõivatud, seetõttu istusin selle kõrvale teise koha peale. Hakkasin lugema küsimustikku. Neid oli üle ühe variandi. Kui ma oleks istunud oma koha peal, oleks mulle valmis pandud olnud vaktsineerimisvastase küsimus, aga nüüd sain vaktsineerimise pooldaja küsimuse. Mulle meeldis alati pidudel lugeda ja mitte midagi muud teha.

0 vastukaja: