neljapäev, september 08, 2022

Hea istumiskoht kodulinnas

Oli hea, kui oli olemas maja, kus väljaspool kodu istumas käia. Üks selline koht oli maleklubi. Ma ei tundunud siiski kõiki maleklubi võimalusi, seal mängiti vist ka ruumides, milles ma polnud käinud. Olin käinud spordikoolis Reiga rääkimas, et lähen maleklubisse turniirile. Nüüd sain aru, et kuigi ma olin Reid näinud ja tema häält kuulnud, ei saanud ma temaga päriselt rääkida, sest selleks ajaks oli ta juba surnud.

*
Olin kesklinna linnaliinide bussijaamas buss number viie peatuses. Bussini oli veel palju aega, seetõttu läksin vahepeal eemale piletimüügi maja juurde. Mõtlesin seal, et olen endast kaks ilma särgita fotot internetti riputanud, aga peaksin kirjutama, et kes mind ainult nende fotode järgi tunneb, see ei tunne mind üldse. Need fotod ei ole mulle iseloomulikud, tahtsin ainult üks kord proovida, mis tunne on selliseid pilte üles riputada. Märkasin, et nüüd on buss ees ja kell on juba veerand, mis on bussi väljumisaeg. Hakkasin jooksma, et võibolla jõuan veel peale.

0 vastukaja: