pühapäev, september 04, 2022

Rahvas toas

Ärkasin hommikul üles, aga ei saanud hakata arvutisse paroole sisestama, sest minu toas oli inimesi. Seetõttu olin veel magamisasendis. Kardinad tõmmati täielikult eest ja tuppa tuli võõraid lapsi, sest nüüd toimus minu toas iga nädal vastu minu tahtmist üks üritus. Tõukasin ühe tuppa tulnud lapse toast välja, aga rohkem ei pööranud sisenejatele tähelepanu. Ema tuletas meelde, et see ei ole minu korter. Surusin ühel vanal tuttaval mehel kätt ja ütlesin, et ta sõrmed on pudedad. Palusin selle lause eest vabandust ja lubasin, et ma rohkem nii ei ütle. Mees ütles, et mul on endal ka nahk pude. Tema vabandust ei palunud. Kõndisin teatri juures mäest üles. Seal oli parajasti peatunud buss, millest tuli välja lühikeste pükstega ja ilma särgita vene turiste. Kaldusin neile ruumi tegemiseks järjest tee ääre suunas.

0 vastukaja: