pühapäev, september 25, 2022

Varjunimede kustutamine

Ma olin võtnud endale põhimõtte, et ma feisbukist kedagi ära ei kustuta, aga täna hakkasin siiski osasid kustutama, sest nad ei olnud seal inimese nime all. Sinna, kust ma mõne nime ära kustutasin, ilmus kohe uus asemele. Lõpuks hakkasid varjunimed ära kaduma. Vaatasin, et ma ei näe nimekirjas enam Pille nime, võibolla olin tema ka kogemata ära kustutanud. Läksin wc-sse, aga ei saanud seal lampi põlema. Mõtlesin, et võibolla on see ainult minu ettekujutus, et see ei põle.

*
Kõndisin maakoha õuel. Teised inimesed olid saunahoones. Minu juurde tuli üks koer. Olin temaga varem ka kohtunud, aga praegu oli olukord ohtlikum, sest ta ei saanud teiste inimeste pealt vaadata, kuidas minusse suhtuma peab. Silitasin koeral pead. Mõtlesin, et võibolla peaks patsutama ka tagumikku. Seda ma siiski ei teinud.

0 vastukaja: