kolmapäev, september 28, 2022

Teised reisil

Toimus bussiekskursioon Venemaale. Ma ei läinud kaasa. Sain teada, et kooli vilistlastega on kaasas ka seitse õpetajat. Arvasin, et koos nii suure arvu õpetajatega tunneksin ennast ebamugavalt. Reeli mees oli reisil, proovisin sel ajal mitu korda Reelile helistada, aga ta ei võtnud vastu. Ma ei teadnudki, mida ma rääkinud oleksin, kui ta oleks vastu võtnud. Peep sai bussiga telefoniühenduse. Ta kordas valju häälega telefonis räägitavat, et nelja reisilviibijal läks halvasti, nimetades need neli nime. Minu vendasid nende nelja hulgas ei olnud.

*
Sisestasin arvutisse oma postkasti parooli. Siis nägin, et minu ees seisab Klaus. Süüdistasin teda, et ta selleks tuligi, et parooli näha. Nüüd pidin parooli ära muutma. Aga sain aru, et olin sisestanud vana, mitte praeguse parooli. Selgus, et postkast avaneb ka vanade paroolidega, võibolla küll ainult siis, kui teha avamiskatse õigest arvutist. Toas oli veel rahvast. Vahetasin ühtede tüdrukutega pilke. Tõnu tõusis püsti ja seletas ruumisviibijatele, et keegi ei saa aru, miks ma käitun nagu ma käitun, aga põhjus on selles, et ma kuulen kogu aeg hallutsinatsioone. Vaidlesin vastu, et nii see ei ole. Kogu aeg ma neid ei kuulnud.

0 vastukaja: