laupäev, aprill 15, 2023

Muudatused

Lugesin, et minu raamat "Viimsed päevad" on mõningate muudatustega uuesti välja antud. Mõtlesin kirjutada, et mulle pole raamatu väljaandmisest teatatud ja mul endal sellest eksemplari ei ole. Võibolla oli isa unustanud mulle teatada. Võibolla ta oli lisanud raamatu algusesse ühe luuletuse. Leidsin, et minu luuletusi on avaldatud ajakirjas "Vikerkaar", samuti mulle teatamata. Olin sinna ükskord oma hiljem ilmunud kogu "Uneriik" luuletusi saatnud, toimetus arvas nähtavasti, et siis nad võivad avaldada hilinemisega ka selle kogu teisi luuletusi. "Viimsed päevad" olid Euroopa Liidu vastane raamat. Praeguseks olid ajad muutunud, aga ajaloolisi asju võis ka tagantjärele lugeda.

*
Raadiost tuli tuttava refrääniga laul. Aga muud sõnad olid teised. Esialgne laul oli olnud armastuslaulu sarnane, ainult paljude inimeste vahelistest suhetest rääkiv, laulu muutjad olid nähtavasti mõelnud, et lastele meeldib sõjaväe teemaline rohkem.

0 vastukaja: