teisipäev, aprill 18, 2023

Kahimast korjama

Täna kirjutasin valmis teemamatši juhendi:

"Uus matš tuleb eksperdi tasemega ja kümnepartiiline. Kõik mängud peavad algama käikudega 1. d4 Rf6 2. c4 e6 3. Rc3 Ob4. Sellele järgneb vabalt valitavate avangutega matš 0-7,5 punkti korral eksperdi tasemega, 8-10 punkti korral viitsemeistri tasemega. Muu on nagu seni."

Esimene partii lõppes arvuti võiduga, ta läks 1:0 juhtima. Mängujärgne analüüs on selline:

inimene - arvuti
Analüüs käikude tagasivõtmisega.
4. f3 Oc3+ 5. bc d5 6. Oa3 dc 7. e4 b5 8. Re2 Rc6 9. Vb1 a6 10. e5 Rd5 11. g3  f6 12. f4 Re3 13. Ld2 Ld5 14. Vg1 Le4 15. Vc1 a5 16. Oh3 Ld3 17. ef gf 18. Oc5 Kf7 19. Vh1 Ob7 20. Ld3 cd 21. Kd2 Re7 22. Vhg1 de 23. Ke3 Od5 24. Vc2 Oc4 25. Og4 Rd5+ 26. Kd2 Vhg8 27. Oe2 Rf4 28. Oc4 bc 29. Vb1 Rd5 30. Vb7 Ke8 31. Vcb2 Kd7 32. V2b5 Kc6 33. a4 e5 34. Va7 ed 35. Od4 Va7 36. Oa7 Vg5 37. Va5 Rb6 38. Vg5 fg 39. a5 Rd5 40. a6 Kb5 41. Oe3 Ka6 42. Og5 h5 43. h3 Kb5 44. g4 hg 45. hg Ka4 46. Oh6 Kb3 47. Og7 Rf4 48. Oe5 Re6 49. Of6 Rf4 50. g5 Rg6 51. Ke3 Rf8 52. Ke4 Rd7 53. Kf5 Rf8 54. g6 Rg6 55. Kg6 ja must sai 87. käigul mati.

0 vastukaja: