esmaspäev, aprill 03, 2023

Kiire lõpp

Mängisin maleturniiril. Mul olid mustad. Ühel käigul ütlesin vastasele, et ta tegi valekäigu. Vastane vaidles vastu, et ta lõi etturiga tagurpidi, see on lubatud. Selle olin ma ära unustanud. Mõtlesin, et praeguste reeglite järgi on esimene valekäik kaotus, aga vale märkus ei lähe vist valekäiguna arvesse. Mängisime edasi. Tundus, et saan ühe vastase viguri kätte, sest tal olid kaks nuppu samal diagonaalil. Tegin siiski vea ja kaotasin ise. Aga mul oli olnud vist võiduvõimalus. Seega oli see olnud üsna hea mäng, aga kui ma lõpetasin, siis siiski paljud teised alles mängisid.

*
Vaatasin, et mul on vanas sulepeas veel tinti. Isal tundus kogu tint aastatega otsa saanud olevat. Küsisin poes müüjalt, kas tinti veel valmistatakse. Ta vastas, et jah, see on müügil. Ütlesin, et ma praegu ei osta.

0 vastukaja: