teisipäev, aprill 25, 2023

Vana õpetaja tagasi

Algas saksa keele tund. Pinki mahtus kolm inimest. Oli kaks võimalust, kas ma istun Eriku või Sandri kõrvale, üks pidi istuma üks koht tahapoole. Meie pingi kaugemas otsas istus Krister. Meil oli jälle see õpetaja, kes meile esimesena saksa keelt õpetas. Ta ütles, et tal on kahju, et vahepeal määras kooli juhtkond meile teise õpetaja. Mõtlesin, kas öelda õpetajale, et ma tõlgin saksa keelest raamatuid. Ma ei tahtnud kiidelda ja kui ma oleks tõlketööd maininud, oleks õpetaja võinud hakata nõudma, et mul peab saksa keel selge olema.

*
Istusin peolauas. Minu kõrval istus üks naine. Ta oli poolpaljaste rindadega ja need jäid mitu korda minu vaatevälja. Tahtsin rääkida, et ükskõik, kas ma olen raamatu koostaja, toimetaja või autor, arvustajad arvavad alati, et kõik raamatus esinevad vead pärinevad minult.

0 vastukaja: