laupäev, aprill 08, 2023

Maiustusi kaasa

Kritiseeriti ajalehte. Krister oli selle ajalehe toimetuse liige ja kriitika peale rebis viimase numbri tükkideks, et kui ei meeldi, siis ei ole vaja. Mulle vastulöögi andmiseks saatsid kaks inimest mulle söödavaid asju ja argumente. Ma ei söönud ja ei hakanud rohkem vaidlema. Järgmist numbrit Krister tükkideks ei rebinud.

*
Olin poes. Tahtsin üritusele kaasa võtmiseks osta kaks pakki maiustusi. Panin korvi kaks erinevat kommipakki ja kaalusin ka beseede otsimist. Läksin leti juurde kauba eest maksma. Leti taga oli kaks müüjat. Nad kiitsid mind, nagu ma oleksin väga tark. Ise ma kahtlesin selles, sest olin just kaks malepartiid kaotanud. Müüjad küsisid, kas mul ikka raha on piisavalt. Vaatasin korraks rahakotti ja ütlesin, et mul on raha sadu ühikuid. Leidsin korvist ka purgisupi purgi, millest üle poole oli tühi. Küsisin, kas ma ikka selle eest pean maksma, võibolla see pole võetud poeriiulist, vaid kodust.

0 vastukaja: