teisipäev, aprill 11, 2023

Kirjalikud ja suulised jutuajamised

Arvuti ekraanil käivitusid iseeneslikult kaks jututuba. Lugesin ühest neist mõned laused. Vaieldi ikka veel samade asjade üle, mille üle oli jututoas vaieldud palju aastaid tagasi. Kirjutajaid oli palju ja postitusi lisandus tihedalt.

*
Kohtusin tänaval kahe koolipoisiga. Läksime koos edasi. Üks neist ei paistnud tahtvat enam minu kõrval kõndida, seetõttu vahetus, kumb neist oli mulle lähemal. Ma tundsin laste kõneviisi piisavalt, et saada aru, et nad räägivad minuga irooniliselt. Pidime minema rongi peale, et Tartusse tagasi sõita, aga enne läksime hotelli. Poisid olid seal endale söögiaja kinni pannud, mina polnud seda teinud. Laua ääres istudes ütles üks poiss mulle jutu kokkuvõtteks, et nii et minuga läheb kõik kehvasti.

0 vastukaja: