pühapäev, aprill 02, 2023

Soojendusmängijad

Lähenes tähtis maleturniir, soojenduseks pidid mängima poliitikud. Ajalehelugejatele soovitati, et ajalehes hakatakse selle turniiri partiisid avaldama ja lugejad võiks teha leheservale partiide kohta märkmeid. Mõtlesin, et nii kitsale servale ei mahu märkmed ju ära, ma võin selle asemel partiid ajalehest välja lõigata, aga lehte lõhkuda ka enam ei taha. Poliitikud jagunesid enne mängu kahte erinevat värvi riietega rühmadesse. Mõtlesin, et mul võib poliitikute turniiril minna sama halvasti kui ükskord klassikaaslaste turniiril, kuigi eeldatavalt ma pidin nii oma klassis kui ka poliitikute hulgas olema males parim. Ma polnud kindel, kas see klassikaaslaste turniir on korduvalt toimunud või olen seda unes näinud. Pidin ühe poliitikuga mängima. Panin selle jaoks nuppe peale, aga polnud kindel, kas kõik nupud on olemas, samuti kippusin nuppude värvi määramisel eksima. Järgmise partii pidin mängima vastasega, kes tundus olevat Medijainen. Mõtlesin, kas ta saab olla Riigikogu liige. Vastane küsis, kas ma ei tunne teda ära. Vastasin, et ma tunnen nägusid ära väga halvasti. Vastane ütles, et tema ka.

*
Tabelis oli näidatud, milliste parteide esindajate käes olid millised kõrged riigiametid. Rahvuslased jätsid mulje, nagu ei oleks neil kedagi nendesse ametitesse panna, aga mulje võis olla vale. Üks rahvuslaste esindaja asendati ametis teisega pärast seda, kui üks ametkond keeldus tema otsust täitmast. Aga ametkond ei täitnud otsust ka uue inimese ajal, seetõttu pandi varsti sellesse ametisse kolmas mees. Nüüd sai selleks P. E. Rummo, kes kunagi oli juba olnud minister, aga keda vahepeal ei olnud ministriks panna tahetud.

0 vastukaja: