Rääkisin oma kunagise naisjuhendajaga. Rääkisin kurva häälega, et ülikooli viiendal aastal ei saanud ma rohkem ainepunkte kui lõputöö eest, varem ja hiljem olen rohkem saanud. Ja seejuures oli lõputöö hinne ka ainult B. Mõtlesin, et nüüd ma rääkisin temaga nagu oma emaga, kuigi meie vanusevahe ei ole suur. Endine juhendaja läks teise ruumi ja ütles seal teistele naerdes, et tol ajal istus minu kõrval poliitik ja sportlane, pidades silmas Kulbokki.
*
Istusin enne bioloogia tunni algust klassis 308 Sandri kõrval ja ajasin temaga juttu. Lõpuks ütlesin, et täna peaks tulema konntrolltöö. Õpetaja Taggel ütles vahele, et kontrolltöö tuleb järgmises tunnis, täna tuleb tunnikontroll. Otsisin kotist õpikut, et veel hilinemisega õppima hakata. Mul ei olnud õpikut kaasas. Hakkasin lugema Sandriga samast raamatust. Ma ei teadnud, kust oleks kõige õigem lugemist alustada. Mõtlesin, et seni on mul olnud bioloogia viis, aga täna võin kahe saada. Järgmise tunni kontrolltööks saan jälle paremini valmistuda. Tunnikontroll pidi tulema tetrede kohta. Mõtlesin, et vast oskan midagi varasemate teadmiste põhjal kirjutada. Näiteks kirjutan, et ma tunnen kahte inimest, kelle perekonnanimi on Teder. Aga õpetaja jagas kätte teistsugused ülesanded. Need olid mitme tähega matemaatikatehted. Mõtlesin, et tähed ei ole vist muutujad, vaid konstandid, mida peab teadma. Need võivad käia tetrede omaduste kohta.
0 vastukaja:
Postita kommentaar