reede, aprill 28, 2023

Muudatused blogis ja seadetes

Pidin täna Tallinna sõitma. Enne aitas üks vend mul blogi korda teha. Ütlesin, et kui ta on lõiguvahed taastanud, võib read uuesti ühevärvilisteks muuta. Vend tegi endale minu blogi administraatori parooli. Ütlesin, et ta ei tohi teha, sest kui tal vihahoog tuleb, võib ta muidu kogu minu blogi ära kustutada. Lisaks võib tema parool olla liiga kergesti äraarvatav. Vend ei võtnud mind kuulda. Ta lisas minu blogi külgribale reklaamid. Ütlesin, et kui seal reklaamid on, pole blogil enam mõtet, ma loen blogi reklaamidest puhkamiseks. Teosed, kus esineb üks ropp lause, jätan ma pooleli. Vend ei olnud nõus reklaame kustutama, sest tal oli vaja välismaal elamise ajal raha teenida. Selgus, et teisel vennal oli administraatori parool juba varem. Arvuti probleemidega tegelemine oli igav ja aeganõudev. Kell oli juba tund aega edasi läinud. Mul ei olnud selle jama tõttu enam Tallinnasse sõitmise meeleolu, lisaks sõitma hakkamise korral oleks mul juba väga kiireks läinud. Vend lahkus ruumist, aga ruumi jäid veel teine vend ja kaks vennapoega. Soovisin, et nad lahkuksid, et ma saaks tehtud parooli tühistada. Ütlesin, et nüüd on 50 protsenti minu blogist reklaam. Mõtlesin, et täpsem oleks vist öelda kolmandik.

0 vastukaja: