reede, aprill 14, 2023

Turniiriunenäod

Vaatasin pealt maleturniiri. Üks mängija tegi mulle mingi märkuse. Küsisin üle, kas ta ütles mulle, et ma olen talle liiga lähedal. Lõpuks taipasin, et hoian varbaid tema malelaua serva peal. Võtsin need ära. Meile tehti märkus, et vooru ajal ei tohi rääkida. Mööda kõndis P. Olesk. Kõik inimesed, kes viibisid minu lähedal, olid tüdrukud. Istusime minu maja ees autotee ja kõnnitee vahelisel äärekivil. Tõusin püsti. Isa võis aknast öelda, et selles kohas ei tohi istuda. Või võibolla ta selles kohas lubas.

*
Lõppenud oli maleturniir. Meenutasin, et ma sain vist 2,5 punkti, see tähendab miinus kaks. Enne viimast päeva olin olnud 50 protsendi peal, aga viimasel päeval olin kaotanud mõlemad mängud. Esimesel päeval olin olnud ka miinuses, aga keskmisel üle poole võitnud. Helena oli võibolla esimest korda maleturniiril, aga tuli vist minust ette. Üks poiss küsis, kus tabel on. Vastasin, et tabel tuuakse. Teisest ruumist toodigi parajasti üks paber ja riputati seinale. Tundus, et see ei ole veel oodatud tabel. Need olid voorude ülevaated. Nende kirjutajatel ei olnud blogi, seetõttu näitasid nad neid turniiri lõpul paberilehtedel. Lugesin neid. Minust polnud iga vooru juures juttu, aga ühe vooru juures kirjutati, et ma olen eriline mängija, ma fabritseerin blogis mängutulemusi. Nähtavasti tundus uskumatu, et keegi võiks ka ilma kohtuniku juuresolekuta kodused tulemused ausalt kirja panna. Ühe vooru juures oli minust veel juttu. Olin mänginud ühe poisiga ja mulle oli tundunud mäng tasavägine, aga kirja oli pandud, et poiss võitis suure ülekaaluga ja naeris.

0 vastukaja: