reede, aprill 07, 2023

Koopiate arv

Minu mail.ee postkastis olid toimunud muutused, kui ma tahtsin kirja saata, ei läinud see ühel aadressil, vaid ka paljudele mulle tundmatutele. Selle muudatuse võisid olla teinud häkkerid. Sain ühelt kirja saajalt vastuse. Selle sisu võis olla, et saatja ei soovi minu kirju. Mõtlesin vastata, et ma ei olegi tahtnud talle kirjutada. Rääkisin sellest muudatusest emale. Mõtlesin, et võibolla ma rääkisin valesti, natuke ma ikka tahan, et mult rohkem inimesi kirju saaks. Aga mulle meenus, et ma olin vist enne kirja teele saatmist üleliigsed aadressid saajate hulgast ära kustutanud, aga pärast teele saatmist oli ikkagi näha, et kiri oli läinud paljudele. Läksin väiksesse kööki, et kirja saata. Seal oli lapsi, kes oleks võinud mu parooli näha. Seetõttu läksin arvutiga oma tuppa.

0 vastukaja: