esmaspäev, aprill 10, 2023

Paberikraam võõrsil

Ülemus läks ilma riivita wc-sse ja koristaja tõmbas kogemata samal ajal ukse lahti. Koristaja hakkas karjuma, et jälle, viisakas inimene ehmataks, kui uks lahti tõmmatakse.

*
Läksin Erikuga koos söögiasutusse. Ostsime üle ühe käigu toite. Kui mõtlesin juba Tartusse tagasi sõitmisele, pakkus Erik ühte toitu veel. Tundus, et selle teeb ta erinevalt eelmistest omal kulul välja. Lauda tuli üks mees. Tundsin ära, et see on Eriku isa, kuigi polnud teda aastaid näinud. Ütlesin tere. Erik rääkis, et vastas vene keele eksamil ühte autorit, kes on Lätiga seotud. Ütlesin, et ma olen ühte selle autori raamatut lugenud. Läksin seda raamatut riiulist otsima. Otsimine kestis kaua ja ma ei saanud seetõttu lauda tagasi pöörduda. Siin olid riiulis minu ära kolimisel maha jäänud koolivihikud. Hakkasin nende vahelt laiali paiknevaid õpilaspäevikuid välja korjama, et vähemalt need praegusesse koju viia. Mõtlesin, et tegelikult võiks koju viia kõik koolivihikud, ma tahan ikkagi vanu asju vahel vaadata. See ei loe, et vihikutes on halbu hindeid, nende põhjal saab ajalugu uurida. Kui vihikud muidu koju ära ei mahu, siis saab "Tuna" numbreid minema visata. Ja kuna vihikud on nüüd pakkides, siis neid ei peagi panema riiulisse, vaid saab panna ka riiuli alla. Ma olin juba algkooli ajal siit ära kolinud, aga vihikud olid ikka veel siin.

0 vastukaja: