teisipäev, aprill 04, 2023

Öö teine pool

Magasin oma voodis. Esimese poole ööd magasin rahulikult, aga öö teisel poolel mulle tundus, et mind tahetakse rünnata. Hakkasin läbi une karjatama, rääkima ja liigutama. Keerasin järk-järgult pea teise voodi otsa suunas. Mind ka ähvardati. Räägiti, et üks sugulane pole ammu ujumas käinud, nii ta unustab ujumise ära. Vaidlesin vastu, et seda ei unusta. Täpsustasin, mida võib unustada ja mida mitte. Mul oli voodi vana koha peal ja ajasin kahe venelase moodi mehega juttu. Olin internetist näinud, et venelased niimoodi probleeme arutavad, nüüd osalesin selles ka ise. Need mehed ei olnud Putini pooldajad. Olin laagris ja magasin seal. Ivo kutsus mind ujuma. Vastuseks tegin sõnadeta häälitsuse. Kui ta oleks näinud, kui halvasti ma ujun, oleks ta minusse halvemini suhtuma hakanud.

0 vastukaja: