esmaspäev, aprill 24, 2023

Loomingu levitamine

Varem olin saatnud luuletusi ainult poeesia listi, aga nüüd olin avastanud, et neid saab saata ka ühte teise listi. Saatsin luulekogu "Maailmakord" luuletusi ühekaupa kahte listi korraga, halvemad luuletused jätsin saatmata. Kirjad läksid teele tihedalt. Viimased luuletused saatsin ainult hiljem avastatud listi. Mul oli luulekogusid rohkem, aga ma saatsin ainult ühe luulekogu luuletused. Suures toas oli A. Must ja trükist tulid neli raamatut, sealhulgas üks minu oma. Raamatud tuli korraks ühekaupa kätte võtta ja tegin seda, aga Must hoiatas, et need on veel kuumad. Vastasin, et ei ole kuumad. Rääkisin, et Raun on ühe minu raamatu muudetud kujul kahes trükis uuesti välja andnud, aga ilma minult luba küsimata ja mina pole ühtegi eksemplari saanud. Istusin ühes ruumis ja tegelesin oma luuletustega. Seal oli veel inimesi ja sinna tuli ka Jagomägi. Ütlesin talle, et ma mõtlesin, et ma ei annagi rohkem raamatuid välja, sest ostjaid on vähe, selle asemel riputan luuletused internetti. Need, keda minu looming kõige rohkem huvitab, leiavad selle internetist ka üles.

0 vastukaja: