esmaspäev, juuli 08, 2024

Aktusel eksamitöödest

Läksin aktusele. Vaatasin, et mõni inimene on ülikonnaga, mul polnud ülikonna selgapanek meelde tulnud. Istusin ruuminurka, kus enne mind oli juba üks poiss. Kolmandana istus sinna K. Kallas, kes korraks naeris. Üks klassivend hüüdis aknalaualt, et ma ei vaataks peaministri naist. Mõtlesin, et Kallas ei ole ju peaministri naine, vaid ise peaminister. Ma vaatasin ainult korraks, aga minu ees istuv tüdruk pööras selle lause peale ümber ja jäi pikalt mind vaatama. Püüdsin talle ka mitte otsa vaadata. Õppejõud hakkas rääkima eksamitöödest. Ta mainis juba minu tööd ja hakkas seda justkui mulle andma, aga jättis siiski enda kätte ja tõmbas enda poole tagasi. Õppejõud seletas, et osadele töödele kirjutas ta hinde asemel tähe V, mis tähendab "varem loetud", kui töö ei ole originaalne. Mul oli nii originaalne mõtlemine, et mind vist selline oht ei ähvardanud.

0 vastukaja: